Súgó GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció, bejelentkezés:

1. Hol tudok regisztrálni?
2. Hogyan tudok bejelentkezni a hirdetői fiókomba?
3. Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

Szálláshirdetés feladás:

1. Hogyan adhatok fel szálláshirdetést a Balatonozz.hu-n?
2. Mennyibe kerülnek a szálláshirdetések?
3. Hány szálláshirdetést adhatok fel?
4. Mikor jelenik meg a szálláshirdetésem az oldalon?
5. Meddig jelenik meg a szálláshiredetésem a Balatonozz.hu-n?
6. Hogyan hosszabbíthatom meg a hirdetésemet?

Adatok, hirdetések módosítása, törlése:

Hogyan módosíthatom az adataimat?
Hogyan módosíthatom a szálláshirdetésem adatait?
Hogyan módosíthatom a szálláshirdetésem szövegét?
Hogyan tölthetek fel vagy cserélhetek képeket a balatoni szállásomról?
Hogyan módosíthatom a foglaltsági naptárat?
Hogyan aktiválhatom a hirdetésemet, hogy megjelenjen az oldalon?
Hogyan törölhetem a hirdetésemet?
Extra szolgáltatások:
Milyen extra szolgáltalásokat vehetek igénybe a hirdetésemhez?
Hogyan emelhetem ki a hirdetésemet?

Kapcsolatfelvétel:

Hogyan érdeklődhetek a kiválasztott szállásról?

Fizetési módok:

Hogyan fizethetek? Milyen fizetési módok lehetségesek?

 

 

Regisztráció, bejelentkezés:

1. Hol tudok regisztrálni?

Ha Ön új felhasználó és szálláshirdetést szeretne feladni, akkor nem szükséges külön regisztrálnia. A szálláshirdetés feladása közben megtörténik a regisztráció.
A Főoldal bal felső sarkában látható Szálláshirdetőknek szóló dobozon belül kattintson a Szálláshirdetőknek gombra, majd a megjelenő oldalon az Új hirdetés feladása gombra.

Ha Ön Szálláskereső és értékelni szeretne egy szállást, az oldal tetején a található Bejelentkezés fülre kattintva, a lenyíló kék sávban találja a Regisztrációs linket.

Vissza a lap tetejére
2. Hogyan tudok bejelentkezni a hirdetői fiókomba?

Ha már hirdetett nálunk, és rendelkezik hirdetői fiókkal, kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát.

Vissza a lap tetejére
3. Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

Ha elfelejetette a jelszavát, kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, a lenyíló sávban pedig az Elfelejtettem a jelszavam linkre. Adja meg azt az e-mail címét, amellyel regisztrált az oldalunkra, és e-mailben küldünk Önnek egy új jelszót, amit a belépés után a Hirdetői fiókjában megváltoztathat az Adataim menüpont alatt.

Vissza a lap tetejére

Szálláshirdetés feladása:

1. Hogyan adhatok fel szálláshirdetést a Balatonozz.hu-n?

Ha Ön új szálláshirdető, kattintson a főoldal bal felső részén látható "Szálláshirdetőknek" dobozon a Szálláshirdetőknek gombra, majd a következő oldalon az Új hirdetés feladása gombra.
A hirdetés feladásakor töltse ki a mezőket, és ügyeljen arra, hogy kizárólag valós és pontos adatokat adjon meg!

Ha már hirdetett nálunk, és rendelkezik hirdetői fiókkal, kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát! A hirdetői fiókjában bal oldalon találja a menüt, kattintson az Új hirdetés feladása gombra.

Vissza a lap tetejére
2. Mennyibe kerülnek a szálláshirdetések?

Árainkról, és a fizetési lehetőségekről a Szálláhirdetőknek szóló oldalon tájékozódhat.

Vissza a lap tetejére
3. Hány szálláshirdetést adhatok fel?

Magányszemélyek részére 5 hirdetés feladása engedélyezett. 5-nél több hirdetés feladása esetén kérje egyedi ajánlatunkat! Kapcsolat

Vissza a lap tetejére
4. Mikor jelenik meg a szálláshirdetésem az oldalon?

Szálláshirdetése a hirdetési díj beérkeztével jelenik meg az oldalunkon. 8 nap áll rendelkezésére a hirdetési díj befizetésére.
Amennyiben 8 napon belül nem érkezik meg hozzánk a hirdetői díj, hirdetését a rendszer törli.
Hirdetése 1 éven keresztül látható lesz oldalunkon.

Vissza a lap tetejére
5. Meddig jelenik meg a szálláshiredetésem a Balatonozz.hu-n?

Szálláshirdetése 1 éven keresztül látható lesz az oldalunkon. A hirdetés lejárta előtt e-mailben tájékoztatjuk Önt a lejárat pontos dátumáról.

Vissza a lap tetejére
6. Hogyan hosszabbíthatom meg a hirdetésemet?

A hirdetés lejáratáról először a lejárat előtt egy hónappal, majd a lejárat előtt egy héttel e-mailben küldünk Önnek értesítést a lejárat pontos dátumáról, továbbá egy linket, amelyen keresztül a belépést követően meghosszabbíthatja hirdetését. Amennyiben a hosszabbítás díja a hirdetés lejárata előtt beérkezik bankszámlánkra, a hirdetése folyamatosan látható marad. Az újabb egy évet a hirdetés lejárta utáni első naptól számítjuk.
Azonban, ha a hosszabbítás díja nem érkezik meg mielőtt a hirdetése lejár, akkor a rendszer automatikusan blokkolja a hirdetés megjelenését amíg a számla ismét rendezésre kerül. Az újabb egy évet ebben az esetben az összeg beérkézésének napjától számoljuk.

Vissza a lap tetejére

Adatok, hirdetések módosítása, törlése

Hogyan módosíthatom az adataimat?
(személyes adatok, számlázási adatok)

Személyes és számlázási adatait a Hirdetői fiókjában tudja módosítani.
Bejelentkezéshez kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal oldali menüjében kattintson az Adataim menüpontra. Azon belül az Adataim módosítása linkre kattintva tudja módosítani a személyes, illetve a számlázási adatait, melyet a Rögzít gombbal tud jóváhagyni!

Vissza a lap tetejére
Hogyan módosíthatom a szálláshirdetésem adatait?

A szállásának adatait a Hirdetői fiókjában tudja módosítani.
Bejelentkezéshez kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal oldali menüjében kattintson a Hirdetéseim menüpontra! A hirdetések jobb oldali menüjében kattintson a Szállásadatok módosítása menüpontra!
Módosítás után kattintson a Rögzít gombra!

Vissza a lap tetejére
Hogyan módosíthatom a szálláshirdetésem szövegét?

Hirdetésének szövegét a Hirdetői fiókjában tudja módosítani.
Bejelentkezéshez kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal oldali menüjében kattintson a Hirdetéseim menüpontra! A hirdetések jobb oldali menüjében kattintson a Hirdetésszöveg módosítása menüpontra!
Módosítás után kattintson a Rögzít gombra!

Vissza a lap tetejére
Hogyan tölthetek fel vagy cserélhetek képeket a balatoni szállásomról?

Képeket a Hirdetői fiókjában tud feltölteni.
Bejelentkezéshez kattintson a az oldal tetején látható kék Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal oldali menüjében kattintson a Hirdetéseim menüpontra! A hirdetések jobb oldali menüjében kattintson a Képek feltöltése menüpontra! Az új kép feltöltése feliratnál kattintson a Tallózás gombra, válassza ki a gépéről feltölteni kívánt fotót, és kattintson a Feltölt gombra.

Vissza a lap tetejére
Hogyan módosíthatom a foglaltsági naptárat?

A foglaltsági naptárat a Hirdetői fiókjában tudja módosítani.
Bejelentkezéshez kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal oldali menüjében kattintson a Hirdetéseim menüpontra! A hirdetések jobb oldali menüjében kattintson a Foglaltsági naptár menüpontra! Olvassa el a naptárhoz kezelésére vonatkzó tájékoztatót, majd annak alapján módosítsa foglaltsági naptárát.
Módosítás után kattintson a Tovább gombra, majd Rögzítse a változtatásokat!

Vissza a lap tetejére
Hogyan aktiválhatom a hirdetésemet, hogy megjelenjen az oldalon?

Jelentkezzen be a Hirdetői fiókjába Bejelentkezés, majd a bal oldali menüben kattintson a Hirdetéseim menüpontra, majd az adott szállásnál jobb oldalon a szállásadatok módosítása menüpontra. Ott rögtön a 2. pontban ("Hirdetés aktiválása") tudja aktiválni a hirdetését.
Módosítás után kattintson a Rögzít gombra!

Vissza a lap tetejére

Hogyan törölhetem a hirdetésemet?

Hirdetését a Hirdetői fiókjában tudja törölni.
Bejelentkezéshez kattintson a főoldal oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal oldali menüjében kattintson a Hirdetéseim menüpontra. Az adott hirdetés jobb oldali menüjében kattintson a Hirdetés törlése menüpontra! Egy felugró ablakban jóvá kell hagynia a hirdetés törlését az ok gomb megnyomásával. Ügyeljen rá, hogy a művelet nem visszavonható!

Vissza a lap tetejére

Extra szolgáltatások:

Milyen extra szolgáltalásokat vehetek igénybe a hirdetésemhez?

Extra szolgáltatásainkról bővebben az Extra szolgáltatások oldalon olvashat.

Vissza a lap tetejére

Hogyan emelhetem ki a hirdetésemet?

A hirdetését sokkal hatékonyabbá teheti a Kiemeléssel, így sokkal többen találnak rá a kiadó szállására.

Ha Ön új szálláshirdető, a szálláshirdetés feladása közben felajánlja Önnek a rendszer a Kiemelés lehetőségét.
Kattintson a főoldal bal felső sarkában látható "Szálláshirdetőknek" dobozra, majd azon belül az Új hirdetés feladása gombra!
A hirdetés feladásakor töltse ki a mezőket, és ügyeljen arra, hogy kizárólag valós és pontos adatokat adjon meg!

Ha már hirdetett nálunk, szálláshirdetését a Hirdetői fiókjában tudja kiemelni.
Bejelentkezéshez kattintson az oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjának bal menüjében kattintson a Hirdetéseim menüpontra, majd a hirdetések jobb oldali menüjében kattintson az Extrák menüpontra! Pipálja be a Kiemelés szolgáltatást, majd kattintson a Befejezés gombra!

Extra szolgáltatásainkról és az árakról az Extra Szolgáltatások oldalon olvashat bővebben.

Vissza a lap tetejére

Kapcsolatfelvétel:

Hogyan érdeklődhetek a kiválasztott szállásról?

A szállásokról bővebben a szállástulajdonosoktól tud érdeklődni telefonon vagy e-mailen keresztül.
A szállástulajdonos telefonszámát a kiválasztott szállás részletes adatlapjának alján találja a Hirdető elérhetősége felirat alatt.
E-mailen a kiválasztott szállás részletes adatlapjának alján található űrlapon keresztül tud érdeklődni. Írja be nevét, e-mail címét és telefonszámát a megfelelő mezőkbe, és az üzenethez írja le kérdéseit, majd kattintson a Küldés gombra!
Az üzenete közvetlenül a szállástulajdonos e-mail címére fog érkezni.

Vissza a lap tetejére

Fizetési módok:

Hogyan fizethetek? Milyen fizetési módok lehetségesek?

Banki átutalással, vagy sárga csekken tudja rendezni a hirdetései díját. A sárga csekket a Contenet Kft. küldi ki Önnek a postai címére.
Bejelentkezéshez kattintson a főoldal oldal tetején látható Bejelentkezés fülre, majd adja meg e-mail címét és jelszavát!
A Hirdetői fiókjában kattintson az Adatai alatt látható Adataim módosítása menüpontra! A Számlázási adatoknál jelölje be, mely fizetési módot választja.

Vissza a lap tetejére